UA RU
Системні продукти здоров'я
0
Кошик


1. Клієнт має право змінити рішення про покупку і відмовитися від замовленого Товару до його отримання.

2. Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» Клієнт має право повернути товар.

2.1. Повернення НЕПРОДОВОЛЬЧОГО товару НАЛЕЖНОЇ якості провадиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості (в тому числі кінцевий термін придатності при його наявності), фабричні ярлики, а також є товарний або касовий чек.

2.2. Клієнт може повернути непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо зазначений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.

2.3. Повернення НЕПРОДОВОЛЬЧИХ товарів здійснюється з урахуванням обмежень, закріплених Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994.р. (див. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню).

2.4. Клієнт має право повернути товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості Продавцю і зажадати повернення сплаченої грошової суми. Товар неналежної якості - це товар, який непридатний для використання за призначенням, брак, товар з недоліком (недолік - це порушення обов'язкових вимог до товару) або не відповідає опису на Сайті, із закінченим терміном придатності, товар доставлений Клієнту з порушенною упаковкою.

2.5. Клієнт може повернути продовольчий товар тільки НЕНАЛЕЖНОЇ якості.

2.6. Продовольчий товар НАЛЕЖНОЇ якості поверненню або обміну НЕ ПІДЛЯГАЄ.

3. При виявленні порушення оригінальної упаковки Товару або слідів експлуатації Товару Продавець залишає за собою право відмовити в поверненні коштів на даній підставі.

4. При відмові Клієнта від Товару НАЛЕЖНОЇ якості Продавець повертає йому вартість повернутого Товару за винятком витрат Продавця на доставку від Клієнта повернутого Товару, не пізніше ніж через 10 днів з дати отримання Продавцем письмової заяви Клієнта. Заява визнається поданою в належній формі, якщо вона складена в письмовому вигляді з власноручним підписом Клієнта. Заява Клієнта на повернення передається одночасно з Товаром, від якого Клієнт відмовляється.

5. Доставка повернення товару неналежної якості здійснюється коштом Продавця.

6. Повернення грошових коштів за повернутий Товар здійснюється Продавцем на банківський рахунок або карту Клієнта, вказану Клієнтом в заяві на повернення.

7. Питання обміну і повернення товару неналежної якості, а також питання пересортиці вирішуються з Покупцями в індивідуальному порядку. Претензії приймаються в письмовому вигляді за адресою info@spz03.ua.