ШАНОВНІ КЛІЄНТИ, ЗАМОВЛЕННЯ ВІДПРАВЛЯЮТЬСЯ З ПОНЕДІЛКА ПО П'ЯТНИЦЮ У МОЖЛИВІ ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ. ОФОРМЛЕНІ ДО 13:00 - У ТОЙ ЖЕ ДЕНЬ, ПІСЛЯ 13:00 - НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ. ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ!
UA RU
0
Кошик

Політика товариства з обмеженою відповідальністю «ВІТЕРІТІ ГЛОБАЛ» щодо обробки персональних даних


Клієнт - фізична особа, яка розміщує  Замовлення на сайті www.spz03.ua, або зазначена як одержувач Товару, або  використовує Товари, придбані на сайті  www.spz03.ua, виключно для  особистих, сімейних, домашніх та інших  потреб, не пов'язаних із здійсненням  підприємницької діяльності.

Продавець - ТОВ "ВІТЕРІТІ ГЛОБАЛ".

Інтернет магазин Системних продуктів здоров'я - Інтернет-сайт, що належить Продавцю, розташований на сервері у м.Київ та має адресу в мережі Інтернет www.spz03.ua. На ньому представлені Товари, пропоновані Продавцем своїм Клієнтам для оформлення Замовлень, а також умови оплати і доставки цих Замовлень Клієнтам.

Сайт - www.spz03.ua

Замовлення - належним чином оформлений запит Клієнта на доставку за вказаною адресою переліку Товарів, обраних на Сайті з метою укладення договору роздрібної купівлі-продажу.

Служба доставки - третя особа, що надає за договором з Продавцем послуги з доставки Замовлень Клієнтам, кур'єрська служба «Нова Пошта».


1. Загальні положення

1.1. Сайт належить та адмініструється ТОВ "ВІТЕРІТІ ГЛОБАЛ".

1.2. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Клієнт погоджується з Умовами продажу товарів (далі - Умови), викладеними нижче.

1.3. Ці Умови, представлені на Сайті, є публічною офертою відповідно до ч.2 ст. 683 Цивільного кодексу України.

1.4. До відносин між Клієнтом та Продавцем застосовуються положення ЦК України про роздрібну купівлю-продаж (§ 2 стаття 698), а також Закон України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1024-XII та інші правові акти, прийняті відповідно з ними.

1.5. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, без попереднього повідомлення клієнта.

1.6. Клієнт погоджується з Умовами натисканням кнопки "Підтвердити замовлення" на останньому етапі оформлення Замовлення на Сайті або шляхом надання згоди оператору при оформленні Замовлення по телефону. Вчинення зазначених дій є фактом, який підтверджує укладення договору між Клієнтом і Продавцем.

1.7. Умови продажу містять пункти з активними посиланнями на конкретні тематичні розділи з більш детальною інформацією, які є невід'ємною частиною Умов продажу. Спосіб забезпечення доступу до тих чи інших частин цих Умов за допомогою активних посилань є загальноприйнятим способом розміщення інформації в мережі Інтернет.

1.8. У разі проведення стимулюючих заходів - акцій, в умовах акцій, що розміщуються на Сайті, можуть бути встановлені спеціальні положення, що регулюють порядок оформлення замовлення і повернення товару. При цьому умови акцій є невід'ємною частиною цих Умов продажу, і підлягають застосуванню для осіб, які беруть участь в акціях. Оформлення акційного Замовлення і / або виконання інших умов участі в акції, означає згоду Клієнта з умовами відповідної акції.


2. Реєстрація на сайті

2.1. Для оформлення Замовлення Клієнту необхідно зареєструватися на Сайті.

2.2. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Клієнтом при реєстрації.

2.3. Клієнт зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації.

2.4. Реєструючись на Сайті, Клієнт погоджується з отриманням повідомлень сервісного характеру, які відправлються на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації, і / або за допомогою смс-повідомлень і / або push- повідомлень і / або за допомогою додатків-месенджерів для смартфонів на номер телефону, вказаний Клієнтом при реєстрації і / або при оформленні замовлення, про стан замовлення. Відмова Клієнта від отримання зазначених повідомлень неможлива з технічних причин.


3. Оформлення замовлень на сайті

3.1.
Замовлення Клієнта може бути оформлене такими способами: прийнятий по телефону або оформлений Клієнтом самостійно на Сайті.

3.2. Порядок оформлення Замовлення на сайті:

Виберіть необхідні товари, натисніть кнопку «В кошик»;

Перейдіть в розділ «Кошик»; введіть промо-код (якщо він у вас є);

Вкажіть номер телефону та ПІБ одержувача замовлення;

Введіть назву вашого населеного пункту;

Виберіть відділення Нової Пошти для доставки, після чого натисніть кнопку «Підтвердити замовлення».

Якщо ви вже робили покупки, то система запропонує варіант доставки за тією ж адресою. При необхідності внесіть іншу адресу доставки і / або одержувача.

Якщо у вас виникли труднощі з оформленням Замовлення - напишіть нам за адресою vitamax@vitamax.ua, ми вам обов'язково допоможемо. Вкажіть, будь ласка, в запиті назву і версію використовуваного браузера. Прикладіть скріншот помилки або сторінки, на якій виникла проблема.


3.3
. При оформленні Замовлення Клієнт повинен вказати наступну інформацію:

·       П.І.Б. Клієнта або Одержувача Замовлення;

·       Номер відділення нової Пошти для доставки Замовлення;

·       Контактний телефон;

·       Адреса електронної пошти.

3.4. В Інтернет-магазині доступні до замовлення тільки Товари, які є в наявності на складі. Відсутні на складі позиції в Інтернет-магазині не відображаються.

3.5. Товари в кошику резервуються за Клієнтом тільки після натискання кнопки «Підтвердити замовлення».

3.6. У разі якщо замовлення не отримано і не оплачено вчасно, воно анулюється: зарезервований в кошику товар розформовується.

3.7. Клієнт може замовити повторну доставку, яка оплачується додатково.


4. Доставка

4.1. 
Узгодженим способом доставки вважається спосіб, обраний Клієнтом з доступних способів доставки при оформленні Замовлення. Способи доставки Товарів:

кур'єрською службою у відділення та поштомати* «Нової Пошти» . Попередньо ознайомитися з адресами відділень та поштоматів можна на сайті компанії «Нова пошта»: https://novaposhta.ua/

адресна доставка кур'єром* «Нова пошта» у зручний для Вас час!

«*»- адресна доставка кур’єром та доставка у поштомати можлива тільки при умові онлайн оплати при оформленні замовлення.

4.2. Вартість і терміни доставки:

Замовлення вартістю понад 2 400 грн. доставляються безкоштовно;

Вартість доставки для замовлень на суму до 900 грн. становить 50 грн.,

Вартість доставки для замовлень на суму від 900 грн. до 2 400 грн. становить 30 грн.

Замовлення доставляються протягом 1 - 3 робочих днів після розміщення на Сайті. Термін зберігання замовлення на відділенні «Нова пошта» - 5 днів.

Вартість і терміни доставки вказуються на Сайті після оформлення замовлення Клієнтом. Кур'єрська служба повідомить Клієнта за фактом отримання замовлення у відділення чи поштомат Нової пошти. При адресній доставці кур'єр Нової пошти попередньо узгодить час доставки в телефонному режимі.

4.3. При отриманні замовлення Одержувач повинен перевірити цілісність упаковки, асортимент і відповідність накладної. У разі, якщо цілісність упаковки і / або комплектність не відповідає замовленому, Одержувач має право відмовитися від замовлення, повідомивши про причини відмови у письмовій формі на накладній, що супроводжує вантаж, з розшифровкою підпису.

4.4. Часткова відмова від продукції неможлива, Замовлення передається тільки цілком. У разі рекламації оформляється відмова від усього Замовлення.

4.5. Замовлення видається Одержувачу або особі, вказаній як отримувач Замовлення.

4.6. Щоб уникнути випадків шахрайства, при врученні Замовлення кур'єрська служба має право вимагати документ, що засвідчує особу отримувача, і попросити вказати тип і номер наданого документа на квитанції до Замовлення. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональної інформації Одержувача.

4.7. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання строків доставки, вказаних в Інтернет-магазині, проте, затримки в доставці можливі зважаючи на непередбачені обставини, що сталися не з вини Інтернет- магазину.

4.8. Ризик випадкової втрати або випадкового пошкодження товару переходить до Клієнта з моменту передачі йому Замовлення і отримання підпису отримувача в документах, які підтверджують поставку Замовлення.


5. Оплата товару

5.1. Ціна Товару вказується на Сайті.

5.2. Ціна Товару, зазначена на Сайті, може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. Ціна Товару дійсна на момент натискання кнопки "Підтвердити замовлення" на останньому етапі оформлення Замовлення. При цьому ціна, на замовлений Клієнтом Товар, зміні не підлягає.

5.3. Узгодженим способом оплати вважається спосіб, обраний Клієнтом з доступних способів оплати при оформленні Замовлення. Способи оплати Товару:

·        Готівковий розрахунок при отриманні у відділенні кур'єрської служби,

·        Банківською картою при отриманні у відділенні кур'єрської служби,

·        Банківською картою на сайті.


5.3.1. При оплаті банківською картою у відділенні Кур'єрської служби та на сайті до сплати приймаються всі типи банківських карт, в тому числі іноземних банків.

5.3.2. Інструкція по оплаті картою на сайті:

·        При оформленні Замовлення обираєте спосіб оплати «онлайн-оплата» банківською карткою «LiqPay»

·        Заповніть «Дані покупця»

·        Натисніть «Оформити замовлення»

·        Далі натисніть «оплатити»

·        Введіть номер карти, термін дії, ім'я власника картки (латинськими літерами, як на карті) і код CVC2 / CVV2

·        Натисніть «Сплатити».

5.4. Продавець має право надавати Клієнту знижки на Товар і встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок і умови нарахування вказані на Сайті у відповідних тематичних розділах і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

5.5. Продавець має право встановлювати знижки в цілях просування того або іншого способу оплати або доставки Товару. При цьому Продавець може обмежувати умови дії знижок, обмежувати їх граничний розмір.

5.6. При проведенні маркетингових заходів, які передбачають вкладення будь-яких об'єктів в Замовлення Клієнта, доставка зазначених вкладень здійснюється разом з Замовленням Клієнта. Щоб відмовитися від вкладення, Клієнту необхідно написати лист на адресу vitamax@vitamax.ua.


6. Повернення

6.1. Клієнт має право змінити рішення про покупку і відмовитися від замовленого Товару до його отримання.

6.2. Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» Клієнт має право повернути товар.

6.2.1. Повернення НЕПРОДОВОЛЬЧОГО товару НАЛЕЖНОЇ якості провадиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості (в тому числі кінцевий термін придатності при його наявності), фабричні ярлики, а також є товарний або касовий чек.

6.2.2. Клієнт може повернути непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо зазначений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.

6.2.3. Повернення НЕПРОДОВОЛЬЧИХ товарів здійснюється з урахуванням обмежень, закріплених Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994.р. (див. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню).

6.2.4. Клієнт має право повернути товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості Продавцю і зажадати повернення сплаченої грошової суми. Товар неналежної якості - це товар, який непридатний для використання за призначенням, брак, товар з недоліком (недолік - це порушення обов'язкових вимог до товару) або не відповідає опису на Сайті, із закінченим терміном придатності, товар доставлений Клієнту з порушенною упаковкою.

6.2.5. Клієнт може повернути продовольчий товар тільки НЕНАЛЕЖНОЇ якості.

6.2.6. Продовольчий товар НАЛЕЖНОЇ якості поверненню або обміну НЕ ПІДЛЯГАЄ.


6.3. При виявленні порушення оригінальної упаковки Товару або слідів експлуатації Товару Продавець залишає за собою право відмовити в поверненні коштів на даній підставі.

6.4. При відмові Клієнта від Товару НАЛЕЖНОЇ якості Продавець повертає йому вартість повернутого Товару за винятком витрат Продавця на доставку від Клієнта повернутого Товару, не пізніше ніж через 10 днів з дати отримання Продавцем письмової заяви Клієнта. Заява визнається поданою в належній формі, якщо вона складена в письмовому вигляді з власноручним підписом Клієнта. Заява Клієнта на повернення передається одночасно з Товаром, від якого Клієнт відмовляється.

6.5. Доставка повернення товару неналежної якості здійснюється коштом Продавця.

6.6. Повернення грошових коштів за повернутий Товар здійснюється Продавцем на банківський рахунок або карту Клієнта, вказану Клієнтом в заяві на повернення.

6.7. Питання обміну і повернення товару неналежної якості, а також питання пересортиці вирішуються з Покупцями в індивідуальному порядку. Претензії приймаються в письмовому вигляді за адресою vitamax@vitamax.ua.


7. Інтелектуальна власність

Вся текстова інформація та графічні зображення, що знаходяться на Сайті, є власністю Продавця.


8. Гарантія та якість


8.1. Продавець має право переуступати або яким- небудь іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Клієнтом, третім особам.

8.2. Клієнт зобов'язується не використовувати замовлений Товар в підприємницьких цілях.

8.3. Продавець не несе відповідальності за збитки, які Клієнт може понести в результаті того, що його логін і пароль стали відомі третій особі.


9. Конфіденційність і захист персональної інформації

9.1. Надання інформації Клієнтом.

9.1.1. При реєстрації на Сайті Клієнт надає наступну інформацію: Прізвище, Ім'я, адресу електронної пошти. При оформленні Замовлення Клієнт може надати наступну інформацію: прізвище, ім'я, по-батькові одержувача Замовлення, адресу для доставки Замовлення, номер контактного телефону.

9.1.2. Надаючи свої персональні дані, Клієнт погоджується на їх обробку (аж до відкликання Клієнтом своєї згоди на обробку його персональних даних) компанією ТОВ "ВІТЕРІТІ ГЛОБАЛ" з метою виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Клієнтом, продажу товарів та надання послуг, надання довідкової інформації, а також з метою просування товарів, робіт і послуг, а також погоджується на отримання повідомлень рекламно-інформаційного характеру і сервісних повідомлень. При обробці персональних даних Клієнта Продавець керується Законом України "Про персональні дані" і Законом України "Про рекламу".

9.1.3. Якщо Клієнт бажає уточнення його персональних даних, їх блокування або знищення в разі, якщо персональні дані є неповними, застарілими, неточними, або бажає видалити свій обліковий запис на Сайті, Клієнт звертається з відповідним проханням за адресою vitamax@vitamax.ua.

9.1.4. Продавець використовує надані Клієнтом дані протягом всього терміну його покупок на Сайті з метою:

• реєстрації / авторизації Клієнта на Сайті;

• обробки Замовлень Клієнта і для виконання своїх зобов'язань перед Клієнтом;

• для здійснення діяльності з просування товарів та послуг;

• оцінки та аналізу роботи Сайту;

• аналізу купівельних особливостей Клієнта і надання персональних рекомендацій;

• інформування клієнта про акції, знижки та спеціальні пропозиції за допомогою електронних та СМС-розсилок.

9.1.5. Продавець має право направляти Клієнту повідомлення рекламно-інформаційного характеру. Відмова Клієнта від отримання сервісних повідомлень неможлива з технічних причин. Сервісними повідомленнями є направлені на адресу електронної пошти, яка вказана при реєстрації на Сайті, а також за допомогою смс-повідомлень і / або push-повідомлень на номер телефону, вказаний при реєстрації і / або при оформленні Замовлення, про стан Замовлення, про оплату і доставку Замовлення.


9.2. Надання і передача інформації, отриманої Продавцем.

9.2.1. Продавець зобов'язується не передавати отриману від Клієнта інформацію третім особам. Не вважається порушенням надання Продавцем інформації агентам і третім особам, що діють на підставі договору з Продавцем, для виконання зобов'язань перед Клієнтом і тільки в рамках договорів. Не вважається порушенням цього пункту передача Продавцем третім особам даних про Клієнта в знеособленій формі з метою оцінки та аналізу роботи Сайту, аналізу купівельних особливостей Клієнта і надання персональних рекомендацій.

9.2.2. Не вважається порушенням зобов'язань передача інформації відповідно до обґрунтованих і застосовних вимог законодавства України.

9.2.3. Продавець має право використовувати технологію "cookies". "Cookies" не містять конфіденційну інформацію і не передаються третім особам.

9.2.4. Продавець отримує інформацію про ip-адресу відвідувача Сайту і відомості про те, за посиланням з якого інтернет-сайту відвідувач прийшов. Дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.

9.2.5. Продавець не несе відповідальності за відомості, надані Клієнтом на Сайті в загальнодоступній формі.

9.2.6. Продавець при обробці персональних даних приймає необхідні і достатні організаційні та технічні заходи для захисту персональних даних від неправомірного доступу до них, а також від інших неправомірних дій у відношенні персональних даних.