ШАНОВНІ КЛІЄНТИ, ЗАМОВЛЕННЯ ВІДПРАВЛЯЮТЬСЯ З ПОНЕДІЛКА ПО П'ЯТНИЦЮ У МОЖЛИВІ ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ. ОФОРМЛЕНІ ДО 13:00 - У ТОЙ ЖЕ ДЕНЬ, ПІСЛЯ 13:00 - НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ. ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ!
UA RU
0
Кошик


1. Замовлення Клієнта може бути оформлене такими способами: прийнятий по телефону або оформлений Клієнтом самостійно на Сайті.

2. Порядок оформлення Замовлення на сайті:

  • Виберіть необхідні товари, натисніть кнопку «В кошик»;

  • Перейдіть в розділ «Кошик»; введіть промо-код (якщо він у вас є);

  • Вкажіть номер телефону та ПІБ одержувача замовлення;

  • Введіть назву вашого населеного пункту;

  • Виберіть відділення Нової Пошти для доставки, після чого натисніть кнопку «Підтвердити замовлення».

Якщо ви вже робили покупки, то система запропонує варіант доставки за тією ж адресою. При необхідності внесіть іншу адресу доставки і / або одержувача.

Якщо у вас виникли труднощі з оформленням Замовлення - напишіть нам за адресою vitamax@vitamax.ua, ми вам обов'язково допоможемо. Вкажіть, будь ласка, в запиті назву і версію використовуваного браузера. Прикладіть скріншот помилки або сторінки, на якій виникла проблема.


3. При оформленні Замовлення Клієнт повинен вказати наступну інформацію:

  • П.І.Б. Клієнта або Одержувача Замовлення;

  • Номер відділення нової Пошти для доставки Замовлення;

  • Контактний телефон;

  • Адреса електронної пошти.

4. В Інтернет-магазині доступні до замовлення тільки Товари, які є в наявності на складі. Відсутні на складі позиції в Інтернет-магазині не відображаються.

5. Товари в кошику резервуються за Клієнтом тільки після натискання кнопки «Підтвердити замовлення».

6. У разі якщо замовлення не отримано і не оплачено вчасно, воно анулюється: зарезервований в кошику товар розформовується.

7. Клієнт може замовити повторну доставку, яка оплачується додатково.