1. Замовлення Клієнта може бути оформлене такими способами: прийнятий по телефону або оформлений Клієнтом самостійно на Сайті.
2. Порядок оформлення Замовлення на сайті:
Виберіть необхідні товари, натисніть кнопку «В кошик»;
Перейдіть в розділ «Кошик»; введіть промо-код (якщо він у вас є);
Вкажіть номер телефону та ПІБ одержувача замовлення;
Введіть назву вашого населеного пункту;
Виберіть відділення Нової Пошти для доставки, після чого натисніть кнопку «Підтвердити замовлення».
Якщо ви вже робили покупки, то система запропонує варіант доставки за тією ж адресою. При необхідності внесіть іншу адресу доставки і / або одержувача.
Якщо у вас виникли труднощі з оформленням Замовлення - напишіть нам за адресою vitamax@vitamax.ua, ми вам обов'язково допоможемо. Вкажіть, будь ласка, в запиті назву і версію використовуваного браузера. Прикладіть скріншот помилки або сторінки, на якій виникла проблема.
3. При оформленні Замовлення Клієнт повинен вказати наступну інформацію:
П.І.Б. Клієнта або Одержувача Замовлення;
Номер відділення нової Пошти для доставки Замовлення;
Контактний телефон;
Адреса електронної пошти.
4. В Інтернет-магазині доступні до замовлення тільки Товари, які є в наявності на складі. Відсутні на складі позиції в Інтернет-магазині не відображаються.
5. Товари в кошику резервуються за Клієнтом тільки після натискання кнопки «Підтвердити замовлення».
6. У разі якщо замовлення не отримано і не оплачено вчасно, воно анулюється: зарезервований в кошику товар розформовується.
7. Клієнт може замовити повторну доставку, яка оплачується додатково.