2. Порядок оформлення Замовлення на сайті:
• Виберіть необхідні товари, натисніть кнопку «В кошик»;
• Перейдіть в розділ «Кошик»; введіть промо- код (якщо він у вас є)
• Вкажіть номер телефону та ПІБ одержувача замовлення;
• Введіть назву вашого населеного пункту;
• Виберіть відділення Нової Пошти для доставки, після чого натисніть кнопку «Підтвердити замовлення».
Якщо ви вже робили покупки, то система запропонує варіант доставки за тією ж адресою. При необхідності натисніть "Змінити" - доставку, одержувача.
Якщо у вас виникли труднощі з оформленням Замовлення - напишіть нам за адресою info@spz03.ua, ми вам обов'язково допоможемо. Вкажіть, будь ласка, в запиті назву і версію використовуваного браузера. Прикладіть скріншот помилки або сторінки, на якій виникла проблема.
3. При оформленні Замовлення Клієнт повинен вказати наступну інформацію:
• П.І.Б. Клієнта або Одержувача Замовлення;
• Номер відділення нової Пошти для доставки Замовлення;
• Контактний телефон;
• Адреса електронної пошти.
4. В Інтернет-магазині доступні до замовлення тільки Товари, які є в наявності на складі. Відсутні на складі позиції в Інтернет-магазині не відображаються.
5. Товари в кошику резервуються за Клієнтом тільки після натискання кнопки «Підтвердити замовлення».
6. У разі якщо замовлення не отримано і не оплачений вчасно, він анулюється: зарезервований в кошику товар розформовується.
7. Клієнт може замовити повторну доставку, яка оплачується додатково.